środa, 6 sierpnia 2014

Pierwszy post na blogu, czyli kim jestem i co zamierzam tu wypisywać...

Na początku chciałbym Was wszystkich powitać na moim blogu. Mam nadzieję, że będzie go czytało chociaż kilka osób. Jak można domyślić się po nazwie jestem nastolatkiem, mam na imię Marcel. Jestem katolikiem. I na tym blogu zamierzam prosto i rzetelnie przybliżać moim czytelnikom sprawy związane z Kościołem i jego nauką. Czyli będę w zrozumiały sposób tłumaczył fragmenty Pisma Świętego, najczęściej związane z aktualnymi wydarzeniami, będę przybliżał tradycję i historię Kościoła, będę omawiał poszczególne części liturgii. Na razie nie widzę szans na wielki sukces, ale będę szczęśliwy, jeśli chociaż jedna osoba dowie się ode mnie czegoś ciekawego.Już niedługo pierwszy post :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz